måndag 31 juli 2023

Ledighet….





Ännu en morgon som började lugnt och skönt med en kopp svart. Ledigheten fortsätter alltså. Dagen planerades och prio ett var träning. Kennet och jag drog iväg på en tur, min böna sprang in till gymmet för att köra ett pass.
Kennet och jag tog en sväng till sjön. Han badade sen fick han skjuts hem. Jag fortsatte rundan som slutade på 15 km. Jag måste börja öka längden nu, marathonet närmar sej med stormsteg.

Vi tog ännu en kopp kaffe på altanen och satt och blurrade i solen. En skön stund, Mollie ville baka, jag vill inte, men hon drog igång kringelbaket.

Mina svärföräldrar och en av systrarna till min tjej kom med sin kille. Han var sjysst och hjälpte tjejerna med sitt tv-spel. Jag fattar ju ingenting om sånt och nä, noll intresse för nog också en anledning till att jag inte kunde hjälp till.
Vi fikade på altanen på dom sjukt goda bullarna som levererades dagen innan. Herrgud så gott.

Vad mer som var gott var dagens middag. Stekt gös med potatis och sås. Gosse så gott.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar