torsdag 21 juni 2018

Utlopp....

Vi....


1,5 år har gått sen jag sist satt i tandläkarstolen, nu var jag på plats igen och betyget jag fick när jag lämnade var med beröm godkänt. Att jag älskar att borsta tänderna har säkert en stor betydelse för att garnityret är skinande vackert.
Mollie var med mej och hon babblade på och var all over the Place, lika mycket som jag älskar tandborsten älskar jag hennes nyfikenhet.

Det blev hennes sista dag på fritids, nu ska hon vara ledig i 10 v, nja hon ska dit fyra korta dagar under den tiden men dom är så korta så dom räknas knappt ;)
Själv blir det jobb hela midsommarhelgen men efter den väntar en väldigt lång och härlig ledighet för mej med. Den friheten är enormt lyxig.

Vi fick ett fint kort i brevlådan och det stundar party med dom kära bönderna sen 2017. Det ska bli ett kärt återseende. Jag ogillar att ha med mej Mollie på fester där alkoholhaltiga drycker ibland kan intagas utan måtta, men i detta läget har vi inget alternativ och jag hoppas och tror att det blir en fin tillställning. Planen just nu är i alla fall att två klänningsklädda damer från Jockarp kommer medverka.

Sista dagen med gästinstagrammandet på sodraimorrum och det har varit kul och vi har fått så mycket god feedback. Personligen har jag fått utlopp för så mycket kreativitet vilket har varit härligt. Grabbarna förstod inte riktigt hur jag tänkte mej just när bilderna togs men innan vi var klara hade polletten trillat hela vägen ner. Vi avslutade med en bild med väldigt mycket reklam, så jobbar vi ;)


Me and my gang.....

Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar