torsdag 9 mars 2023

Hemfärd……

Jag fick spela en trudelutt för
Mina kurskompisar….



Snökaos i huvudstaden vilket gjorde att oron var stor över att jag inte skulle kunna ta mej hem. Men taxin hämtade upp mej i Åkersberga och tog mej galant till min destination. Men ja det var faktiskt väldigt mycket snö.

Mollie hörde av sej och ville ha rapport om hur läget var och om jag skulle komma hem. När klockan då planet skulle gå var slagen var gaten fortfarande stängd. Jaha. Jag förmedlad informationen till min dotter. 

Hem kom jag i alla fall och vi kramades länge när jag kom innanför dörren. Månen var stor och hela himlen var full av stjärnor. Jag föreslog ett bad. Hon var på. Vi satt under stjärnhimlen och hon berättade om sina dagar. Det var en viktig stund i båda våras liv. 

Färdigbadade och uppdaterade åt vi en sen middag i form av rester från frysen. Bra där.
Sen var det minsann dags för bingen.
Och ja, det är skönt att vara hemma igen.

Världens minsta kaka typ…


Ovan molnen….



Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar