fredag 3 maj 2019

Nya erfarenheter....

Hua.....


Skoldag igen och myset ville ha stekt korv till frukost, stekt korv blev det. Själv skulle jag iväg på uppdrag som innefattade frukost så jag höll henne bara sällskap.
Vi sa hej då och åkte iväg på var sitt håll.

Jag befann mej vid havet hela dagen, förvisso inomhus stora delar men jag såg havet och jag mår bra av det.
Vi hade bra samtal och roliga övningar under hela dagen och maten var supergod, inga klagomål alls.

Eftermiddagens övningar handlade om att teama. Olika övningar för att lösa saker tillsammans vilket triggade till många skratt.
Vi fick även testa Mountainbikes vilket var super kul, nu är jag rädd för att jag ska fastna för den sporten så kul tyckte jag att det var ;)
Något jag absolut inte fastnade för var Segway, det var verkligen inget jag förstod mej på men nu har jag testat även det. Jag älskar när jag får egna erfarenheter.

När jag kom hem satt myset och lyssnade på musik. Jag gillar att hon intresserar sej för musik, det är viktigt.
Efter musik så kollade vi klart på en film vi började titta på dagen innan. Filmen heter Snow dogs och jag klarade inte hålla mej från att börja lipa. Jag är helt hopplös just nu, superkänslig, jag lipar för allt. Det känns så i alla fall.


Mitt cykelgäng...

Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar