onsdag 5 oktober 2022

Game on….

Springning i stan.

Jag har alltid ansett mej själv som modig. Eller jag har ju  tvingats vara modigare än vad jag egentligen vågar men jag ses nog ändå som modig. Men det finns fler modiga människor där ute. Det gillas.

Jag har fått kontakt med en böna från västkusten och vi har bestämt träff. Jag gav tre förslag, att vi skulle ses hos mej, hos henne eller på någon neutral plats. Jag trodde absolut inte att hon skulle välja det hon valde, men jag blev väldigt glad och jag tyckte hon är väldigt modig. Hon ska nämligen ta tåget från Göteborg till mej. Strandsatt i Jockarp med andra ord. Kastad åt vargarna, eller vargen ;) 

Förvisso erbjöd jag henne ett eget rum. Det känns liksom fint för oss båda. Ingen press. Men samtidigt är det ju öken om hon checkar in där. Ja vi får väl se vad som händer men jag gillar modiga människor i alla fall. De för liksom relationer framåt.

Gårdagen förflöt ganska smidigt. Mollie till skolan och för mej väntade en dag med möten. Efter skolan var det piano för myset och för mej blev det promenad på berget med Kennet

Middag lagades och åts och därefter var det chill fram till handbollsmatchen. Det var en träningsmatch som skulle spelas 3 gånger 20 minuter. Jag tog en välbehövlig löptur innan start. Ja jag missade något minuter av första halvlek men det var okej. Matchen vanns av tjejerna vilket var bra. dom har inte speciellt många matcher med seger i bagaget. Det var mycket glädje.

Hem, mat och dusch. Lite rolig sms konversation i sängen innan dagen avslutades en aning för sent. En okej tisdag.




Jockarp. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar