tisdag 10 oktober 2023

Grabbmöte…..




Måndag morgon och den är extra jobbig. Mollie var rysligt trött när hon väcktes. Men upp kom hon och hon laddade med bacon. Känns bra att veta att hon äter ordentligt hemma eftersom jag vet att hon inte äter skolmaten. Jag lämnade av henne vid skolan och fick tummen upp efter ett tag om att allt gick enligt plan.

Jag grejade lite hemma med att såga ner träd och buskar runt husknuten. Bra jobb när jag ändå måste vara på plats i området.

Jag fick ett samtal från skolan om att Mollie inte var i toppform, jag behövde hämta henne. Jag körde in till stan och mötte henne gråtandes. Vi kramades en lång stund innan vi hoppade in i bilen. Det lättade efter en stund och vi gjorde lite ärende tillsammans innan vi åkte hem till byn igen.

Jag tog en sväng med Mr K på berget sen lagade vi rester. Alla fick olika rätter och alla blev mätta. Fint ändå.

Ja det stundade handbollsmatch. Tjejerna var extra peppade eftersom att på motståndarsidan stod det ett gäng killar. Tjejerna vann stort och rättvist.

Varmchoklad i soffan innan sänggång. En mysig stund tillsammans.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar