söndag 1 juli 2018

Sömn?

På gång...


Sista barnet somnade två på natten och första vaknade halv sex på morgonen. Snacka om fest. Just nu är jag glad för Mollies skull för att det blev så lyckat och hon var så glad över sin fest. Att jag är trött är inget som fokus ska läggas på.
Jag fick storsanera huset efter att alla barnen åkt hem men det var snabbt gjort när jag väl satte fart.

En löptur för att rista av mej kalasandet. Jag tog en sväng i mördabacken, en go känsla. Jag stötte ihop med bylingen och självklart var jag tvungen att stilla min nyfikenhet genom att fråga dom vad dom gjorde i mina hoods. Tydligen var det en person som var på flykt som dom hade tanke på att fånga in. Jaha sa jag och sprang vidare med ögonen extra öppna för en person med orangefärgad tröja.
Jag mötte ingen på min tur, varken med orangefärgad tröja eller annan kulör.

Mollie låg utslagen på soffan när jag kom hem, hon slickade minsann såren hon med efter nattens begivenheter.
En snabb dusch sen väntade det lite party i regnbågensfärger. Kristianstad Pride och vi skulle självklart dit och sondera terrängen.

En träff med en kvinna jag för bara några veckor sen inte hade en aning om att hon existerade. Vi träffades, klickade, blev vänner och det under lite märkliga förhållande.
Vi kramades och leendena vi gav varandra var tydliga, vi gillar varandra.
Vi gick på Thairesturang. Egentligen skulle vi gå på Indisk det hade myset och jag bestämt, allt för att fira att jag fyllde 41,5 år. Men det fanns ingen uteservering i Indien så vi tog Thailand i stället. Kanonval det med.

Vi hade inga planer för dagen så vi följde men dagens dejt hem. Vilket bedårande vackert hem. Vi for tillbaka till stenåldern typ ;) fantastiskt.
Hem till palatset kom vi inte förrän åtta på kvällen och inte skulle vi sova inne, nepp  ut i tältet. Vi slog ihop halv nio, totalt slutkörda båda två. Ett par tuffa men superroliga dagar var till ända.

Paus....

Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar