söndag 7 maj 2023

Äggande……..





Efter samtalet från Mollie somnade vi om en stund till, jag tvingades till en huvudvärkstablett, jag ogillar tabletter men  jag ogillar huvudvärk än mer.
Nytt uppvak och kaffet serverade på sängen. Vi njuter minsann.
Vi låg kvar i några timmar till sen var jag tvungen att ta mej hemåt. Men innan dess skulle jag hämta en diskho som varit beställd. In med pinalerna i bilen sen hem till min dotter. Hon mådde prima.

Vi körde till blombutiken och köpte en Rododendron till mormor för att att hon alltid är så snäll och hjälpsam, vi slog även till med fyra räkmackor till kaffet.

Jag hade en liten stund över så jag gick åter Verkstan och petad i en bit i svarven. Nu har jag snöat in på ägg ;)

En tur på berget blev det också innan min tjej med tillhörande kids kom.
Vi drog in en snabbis till Ica för att fixa lite förnödenheter till middagen. Maten lagades och det var utsökt gott som vanligt. Även efterrätten vältes ner innan vi landade ett par timmar i soffan. När klockan var halv nio gick alla till sina rum för att chilla och vila inför en ny dag. Jag tror minsann att alla var lite trötta.







Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar