lördag 6 maj 2023

Svärisarna..,,,,.




Promenad med Mr K sen höll jag mej i verkstan stora delar av dagen, det blåser full storm så utomhusarbete intresserade mej föga.
Jag tog ett par bitar och gav dom chansen, dom såg inget vidare ut men jag körde på. Färdigställda blev dom vackrare än jag kunde tänkt mej.

Mollie slutade klockan ett och givetvis var jag på plats för att hämta upp henne. Jag röjde lite hemma sen blev det dusch för både Mollie och mej. Vi packade sen våra väskor. Hon skulle på fest och jag skulle träffa mina svärföräldrar för första gången.

Jag lämnade av min dotter och körde vidare, en trafikolycka ställde till det så vi kom inte i tid, dålig start på det mötet alltså. 
Maten var galet god och jag åt givetvis alldeles för mycket. Att man inte lär sej

När vi körde hemåt brann det på himlen, vi var tvungna att stanna och knäppa ett par bilder. Natten var helt perfekt till klockan 03:15 då ringde Mollie och ville hem från festen. Jag ringde min livlina i form av mormor, hon fick hämta upp myset. Jag var för långt iväg.







Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar