torsdag 29 juni 2023

Familjemys…….






Nu är det väldigt länge tills jag ska göra nattpass igen. Tre dagar kvar sen är jag ledig väldigt länge. Men jag hasade mej upp vid halv tio, välte ner ett par koppar svart,
En lugn promenad på berget med Kennet följde sen, jag var sliten och behövde lugnet.

Mul och sol och lite regn. Perfekt vi behövde ta tag i lite saker inomhus. Det såg ut som ett bombnedslag och Mollie skulle gå igenom sin garderob. Vi hjälptes åt och det gick fint. Jag vilade på soffan en stund innan det var dags att ta en dusch och piffas till. Vi skulle ta kidsen till Åhus för middag.

Mollie och jag hämtade upp dom andra på vägen. In på restaurangen och beställning gjordes. Musslor och ribs det var allt från menyn vi ville ha. Vi hade en mysig stund när vi väntade
På maten. Alla var med i samtalen och det var mysigt att höra om allt som gjorts och på dom kommande planerna.

Efter maten drog kidsen till lekplatsen, vi vuxna hängde kvar en liten stund innan notan skulle betalas. Vi mötte upp kidsen och spatserade vidare till glasspråmen, så himla somrigt, jag var så lycklig. Alla verkade lyckliga.

Det blev sent i säng för oss alla men dagen hade verkligen varit fin och då får man ta att sömnen blir lite lidandes.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar