lördag 3 september 2022

Hälsokontroll…….




Jag letat efter en specialskruv till min svarv som gått sönder, det verkar nästan omöjligt att hitta en. Efter frukost och läxförhör med min dotter gällande solsystemet och rymden så lämnade jag henne i skolan och körde vidare till järnhandeln.
Totalt misslyckande tyvärr. Jag har två idéer till sen är det slut på den fronten. Hur svårt kan det vara att hitta en skruv? Rätt skruv?

Tjurig tog jag kamphunden upp på berget en timme. Där gick jag och släppte alla tankar. Tack för det.

Den årlig hälsokontrollen skulle genomföras. Ja längden var som vanligt 1,66 cm över havet. Precis lagom så jag når ner till marken. Vikten stannade på 53 pannor vilket är bra som långdistansare men jag är ju inget jättemuskelpaket precis ;) Ja man kan inte få allt här i världen va?
Blodvärde 124. Socker 4,1. blodtryck 75/50. midjemått 72cm.
Alla blodfetter var superbra. Skön känsla när jag lufsade ut från sjukan. Det känns som om jag ska klara mej ett tag till ;)

Förövrigt bestod dagen av möte, jobb och samtal med min jurist. Det är mycket på gång nu.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar