tisdag 28 februari 2023

Krulligt…….





Jo jag tackar jag. Mornarna i Jockarp har varit magiska. Det är bara att öppna ögonen och börja njuta av ljuset. Dock har det varit på tok för mycket jobb i helgen med ibland är det väl så i livet.
Jag har haft något i kroppen som tröttar mej så jag har tagit det lugnt med rörelsen. Cirka 8 km mer har det inte blivit och det är bra nock. 

Mollie Vilhelmsson börjar komma upp i ålder, i den åldern då utseendet börjar bli viktigt. Jag flinar lite i smyg när jag ser henne stå framför spegeln, när hon byter kläder och när hon sminkar sej. Hon är sockersöt så jag förstår att hon gillar spegeln.
Hon har köpt en locktång, hon fick den inte att fungera som hon ville så i stället blötade hon ner håret och flätade det, så hade hon det över natten. 
Jag hörde ett tjut från badrummet på morgonen när hon började fläta ut håret. Jag gick dit och kikade. Och ja nog var det krulligt alltid ;) hon verkade nöjd.

Jag har fått hem ett par nya juveler. Faktiskt första gången jag springer i ett par svarta dojor. Färgen har mindre betydelse, lyckan är massiv med denna nya årsmodellen. Magi på fötterna. 






Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar