onsdag 21 december 2022

Game day……





En lätt springtur på berget med Kennet innan  sex på morgonen. Det rustade mej för en dag med möten. Jag kände mej en aning tung i huvudet men jag räknade ut att utan springturen skulle det varit ännu tyngre.

Efter avslutade möten körde jag hem till mitt mys. Hon ville chilla efter skoldag och pianolektion. Okej för mej. Jag gick ut i verkstan och satte en bit i svarven. Den blev sagolikt vacker. Jag älskar att jag stoppade innan. Att jag lät träet bevaras. Herregud så lycklig jag var över min vas.

Mollie tog in granen och jag hjälpte henne med att förankra den. Ljusen sattes i och sen pyntades det hejvilt, Mollie fick äran att positionera stjärnan på toppen.

Kvällen var planerad till handbollsträning. Vi föräldrar skulle möta kidsen. Mollie visste inget om det så det blev en överraskning. Vi var med på hela träningen och jag måste säga att uppvärmningen och fysdelen var tuff även för mej.
Matchen då. Jo herregud så kul, den slutade 5-5 och det kändes väldigt rättvist.
Dusch, mat och sänggång. Det var en bra dag.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar