fredag 25 november 2022

Idolfinal…….

Min lilla sömmerska ❤️


Jag har jobbat långa dagar. 12 timmars pass två dagar i rad, jag har varit på utfärd till Växjö. Jag har mött nya människor och sett nya saker. Jag har skrattat hysteriskt. Bra dagar men långa dagar.
Och Innan jag lämnat byn har jag varit ute med Kennet på berget. Träningen måste prioriteras och hunden behöver komma ut, trots att klockan är halv sex på morgonen och det är totalt svart. Jag har även fortfarande haft dom dagliga sysslorna. Värme i huset kommer endast om jag sköter mej och det gör jag ju ;) och mat på bordet va?
Sena kvällar och jag har verkligen varit sliten men den lilla tid jag fått med min dotter har jag tagit tillvara på. Jag har tittat på alla hennes alster hon levererar med sin symaskin. Jag har lovat henne att vi ska köra till tygaffären en dag och hon ska få välja och vraka bland tygerna.

I går klockan tio på kvällen började vi packa hennes väska 
För Just i detta nu är hon på väg till Stockholm och jag är hemma i byn. Det är en väldigt ovanlig händelse och känslan är där efter. Herregud är hon verkligen så stor att hon kan åka iväg med en kompis till huvudstaden utan mamma. Det känns tomt på nått sätt.
För henne väntar idolfinalen i kväll och för mej väntar jobb. Väldigt bra att jag är sysselsatta. 
Helgen är fullsmetad för på lördag ska jag sysselsätta mej med en bedårande vacker kvinna från Västsverige, det är en ny favoritsysselsättning det. Herregud vad jag längtar.
Vad vi ska göra är högst oklart just nu men jag har mina aningar ;) och jag har en lite present till henne som jag är nyfiken på hur den kommer att mottas. Hon brukar vara uppskattande och jag älskar att överraska människor som uppskattar mej och mina påhitt. 

Jag åker en del hiss nuförtiden 🤪



Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar