onsdag 18 januari 2023

Föredragande……





Uppstigen innan sex. Lampan i handen och ut på berget med Mr K. Han håller sej väldigt nära mej när det är mörkt i skogen. Kaffe och tillagning av en snitsel innan jag väckte upp min dotter från skönhetssömnen. 

Jag lämnade av henne i plugget och drog vidare livet, vi skulle ha genrep på ett föredrag som ska hållas i morgon. Efter diverse strul med presentationen och datoruppkopplingen lyckades det levereras. Det var skönt att dra igenom materialet inför publik, att även få feedback på leveransen var nyttigt. Vi är redo inför i morgon. (Tror jag)

Jag fortsatte åtta timmar med att stapla pinnar. En väldigt lång dag alltså.
Detta medförde att mormor fick fixa logistiken med Mollie, både när det gällde pianolektion och handbollsträning. Hon verkar haft en bra dag. 

När vi var hemma i vår Borg så jag lyssna jag på en ny trudelutt på pianot. Nu är det dags för den blomstertid nu kommer, detta var ett enormt lyft. Jag har nämligen lyssnat på stilla natt nu i tre veckors tid. Ombyte förnöjer ;)





Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar