tisdag 17 januari 2023

Måndagsskål……




Jag råkade får en stor järnlucka på min vänsterfot i söndags, spåren efter den ställde till det en aning gällande min löpträning. Den fick ställas in. I stället blev det en långpromenad med Kennet på berget efter att jag lämnat Mollie i skolan.
Vi gick på stigarna, jag tycker att vi kunde unna oss det i promenadtempo. Jag har ju lovat mej själv att inte springa Stig nu inför marathonet, skaderisken är lite väl hög. Men promenad gick fint.

Lite frulle och kaffe och en liten dusch av hund fick ske innan jag lämnad Kennet inne och jag gav mej ut till verkstan för att svarva mej en skål. Jag var glad.

Halv ett körde jag iväg till gymmet. Jag körde mina övningar och jag körde dom hårt. Jag hade mycket kraft i kroppen. Från gymmet till wienerbrödmöte med en läkare och lite annat folk. Intressant möte och goda wienerbröd ;)

Vidare väntade åtta timmars staplande av pinnar innan det åter var dags att vända hemåt mot byn. 
Vi spelade lite piano och fyllde i några blanketter till skolan innan det var dags att kramas godnatt.




Jockarp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar